Saturday 9 June 2012

2 paper lagi.

Assalamualaikum w.b.t.

Lame tak dating kat blog kan kan kan?
padahal ade lam lapanpolohkali aku bukak blog nie. *muka riak*
tapi xupdateeee entry baru gak. mana taknye aku bukak sebab nak bace entry baru orang lain je.
hontonglaaaaaaaaaa blog korang aku rajen jenguk kan?
korang ade nak jenguk blog aku yang sakai nie
TAKDEEEEEE kate si peah si mael sume sume la
mencik !!! 

*lap air mata*

taknak tengok pun takpe
titeww nak update jugak entry baru titewww.
sebab titewww malas nak stadi sebab tue nak conteng blog titew
*anak aku nanti jangan cakap ngn mama cam nie ye, mama cubit cubit nanti*
nampak tak nampak tak ciri ciri keibuan yang tegas! muahahahaha.
sebab tue papa korang sangat sayangkan mama korang *muntah*

oke tue mukadimah je! 

hoi aku nak update blog nie. eleh baru nak update!
  dasar PEMALAS!
manaaaaaaa ada *hentak hentak kaki*


sebenarnya kat entry nie nak bagi tahu
.
.
.
.
.
.
.

 AKU DAH ABES DUA PAPER WOI WOI WOI.

even ade dua paper lagi, aku kira ape nak bagi tahu semorang jugak!
sebab aku ade lagi dua paper jeeee! kekekekeke..

oke lagi empat hari makabah ngn alan nak amek aku!

oh mummy daddy i lap u more la.
muah muaaah.
*mak aku dengar kate anak die sawan ke ape panggil mummy daddy*

p/s: terima kasih makabah nak amek kitaaa sampai ke kedah. wat susah susah je.
ececececece, padahal memang dari dulu lagi aku soh dorang amek, kekeke tapi memang dorang nak amek aku laaaaaaaa. pandai anta pandai la amek.. hahaha.

tak saba nak tunggu balek segamat. 
nak berjimba dengan mereka mereka yang gila tapi tak bape nak gila.
*acaneeee tueeeeeee*
wallahualam.

tapi walaupun korang gilaaa tapi korang tetap normal di mata aku.
muahahahaha. 

kbai.

xoxo.muchoflovesibongsu.



No comments:

Post a Comment