Sunday 17 June 2012

.LemAh.


Benci,
Kadang kadang aku benci dengan keadaan macam nie,
Keadaan yang membuatkan aku rasa sedih sangat sangat,
Aku tak tahu kenapa banyak sangat benda yang wat aku sedih.

Bahagia,
Kadang-kadang susah sangat nak capai kebahagian tue,
Perasaan cemburu selalu ada lam diri aku law tengok orang lain bahagia,
Tapi bahagiakah aku? ntahlaa. 
Aku pun tak tahu nak ckap cam mane?

Syukur,
Bukannya aku tak pernah nak bersyukur dengan segala apa yang Dia beri,
Tapi sebagai hambanya yang lemah, aku merasa aku selalu mendapat ujianNYa.
Aku tahu ujian itu tandanya Dia sayangkan hambanya,
Tapi aku tak kuat Ya Allah.

Sedih,
Ya, tue je la yang mampu aku lakukan,
Nangis nangis dan terus menangis,
Dengan itu saja boleh membuatkan aku merasakan lebih lega.



saat aku tulis entry nie pun aku masih mengeluarkan air mata. :'(

Ya Allah Ya Tuhanku 
Yang Maha Melihat dan Maha Mendengar,
Kau janganlah timpakan dugaan yang tak mampu untuk hambamu ini tanggung Ya Allah,
sesungguhnya hambamu ini sangat lemah Ya Allah.

Amin Ya Rabbal Alamin.


aku kene terus kuat untuk teruskan hidup.

i will 

InsyaAllah.

xoxo.muchoflovesibongsu.

No comments:

Post a Comment