Saturday 23 June 2012

.bErJimbA laGi.

Assalamulalaikum w.b.t.

jawab ye salam tak jawab dosa taw. haaa tak tahu!

oke entry kali nie malas nak taip panjang2, sebab kaki dah letin berjalan.
eh eh ape kaitan tangan yang menaip dengan kaki,
lempang kangg!

ahhh.. aku MALAS sebenarnyaaa! muehehehe.

ari nie aku kuar berjimba dengan hamriah & martinie. kebetulan ari nie mar balek, so kami pun gi la amek die kat bustand. baik kan kami..ecececcee! padahal aku ngn ham memang nak pi berjalan-jalan.

oke la korang layan je la gambar. 
ade la amek sekeping dua buat tatapan untuk mase hadapan kannnn.

OMG.. ayat nak SEDIHHH!
  jom tengok piccccc ktowggg yang hot lagi cool. 

euwwwwwwwww, kahkahkah!

nie pic xbape nak clear, ya Allah tangan sapa yang gegel sangat tue?



kau yang terlebih galah ke atau aku yang terlebih bantut, gilaaa yang ini memang SEDIHHH !
selagi aku tak tinggi, aku taknak amek pic ngn kau daaahhh.




yang nie naseb kau rendahkan cikit diri kau. tehehehehe. :)



kawan titeeeeeeeeewwwwwww laaa. sapa nak kenaaaaaaaaal?
 sori dua dua aweks aweks bakal bini orangg. tettttt.



aikk.. yang si mar nie sukaaaaaaaa taw menyebok belakang titeww.


budakk gemok. SEDIH !


oke picccccc nak muka rapat2.. ececece.


k laaaaa dah penat. sok nak anta mar balek plak.

kbai.

i love u ham n mar. muax muax muax.

xoxo.muchoflovesibongsu.

No comments:

Post a Comment