Friday 15 June 2012

.kAdAng- kAdaNg.



awak,
kadang-kadang saya dah letih dengan sumenya,
saya rasa cam nak stop sampai kat sini,
tapi saya tak mampu,
sebab saya masih sayangkan perhubungan kita.

awak, 
kadang-kadang saya rasa kita semakin tak serasi,
saya tak tahu kenape,
mungkin sebab dah lame,
rasa indah tue dah berkurang,
rasa manis dah semakin tawar.

awak,
saya tau awak sangat sangat sayangkan saya,
tapi saya manusia biasa,
kadang-kadang saya rasa saya kuat bila kita de masalah,
kadang-kadang saya lemah,
saya tak mampu awak.

awak,
saya harap saya mampu bertahan bila kita ade masalah,
saya mampu pertahankan cinta kita,
sebab perasaan lemah tue datang kadang kadang je,
saya harap saya kuat hadapi sume nie selamanya,

awak,
saya benci perasaan kadang-kadang tue,
saya harap awak mampu hapuskan perasaan kadang-kadang tue,
sebab saya tau awak sangat sayangkan saya,
dan awak selalu pertahankan cinta kita buat selamanya.



dear love,

saya cuma harap awak kuat pertahankan cinta kita,
sebab saya tak mampu kalau awak pun lemah macam saya.

xoxo.muchoflovesibongsu.

No comments:

Post a Comment