Friday 15 June 2012

Syukur Alhamdulillah..

Assalamualaikum w.b.t

Hai korang, sume cihat ke? ecececece, aku pun tanye cam ramai sangat yang tengok blog aku yang sakai nie kan??? sentap mak nak *mata ke atas tangan ke bahu*
oke takpeeeeeeeee at least aku tanyeeeee. yedak? cihat lewtewwwwww..

Alhamdulillah..
Alhamdulillah..
Alhamdulillah..

Betapa rasa bersyukur ku panjatkan padamu Ya Allah kerana telah mempermudahkan urusanku.

aku dah abes final exam
aku dah berjaya abeskan tempoh tiga tahun pengajian aku kat UUM
perjalanan aku ngn family aku pulang ke segamat jugak dipermudahkan

Alhamdulillah, walaupun pelbagai dugaan dan rintangan yang terpaksa aku tempuhi,
akhirnya dengan berkat doa padaMU yang Allah, aku bersyukur segalanya dipermudahkan.

Alhamdulillah. Terima kasih Ya Allah kerana membantu hambamu yang hina ini.


p/s : hanya padaMu aku memohon dan meminta Ya Allah moga dipermudahkan urusanku.

Amin Ya Rabbal Alamin.

kbai.

xoxo.muchoflovesibongsu.

No comments:

Post a Comment