Saturday 30 June 2012

.DetiM.

Assalamualaikum w.b.t

dah bape hari dah tak tulis entry baru. asal bukak blog je gi usha blog orang lain. 
akhirnya blog sendiri tersadai la sepi tanpa entry baru!
sebernarnyaaaaaaa. nak gi tahu. semalam titew gi detim! 

ce teka ce teka ce teka jumpa sapa?

haha,dah nama pun detim kan sah sah la jumpa dak apes tue. kekeke.semalam kebetulan ham ngn pakwe die wan nak pi melaka, so ham pun ajak la aku. aku dengan muka yang tak malu je terus setuju je, aik orang dah ofer gi jalan kan? takkan nak tolak.. layannnkan aje! hehe. 
kebetulan dorang nak gi Melaka plak kan. lagi la hati aku membuak buak kaki aku meronta ronta nak ikut kan? tak senonoh betol perangai kau nie ct isk3...

well, janji dapat jumpa dak apes! ape pun titew sanggup lakukan.. muehehehe.

*sori entry nie takde pic laaaaaaaa sebab sume pic kat ham, 
aku tak sempat nak amek kat die die dah bla balek kampung* 
mata ke atas tangan ke dada 
saba je laaaaaa ! SILA PASGHAH yeeee bak kate lisa sughihani.

back pade cite asal semula,
ktowg bertolak dalam area kol 10 pagi, sampai je Melaka ktowg gi Taman Rama-Rama.
 pastue gi makan tengah hari, solat zohor jamak dengan asar terus. 

kate Musafir kan. Alhamdulillah. diberikan kemudahan olehNya.

pastue gi merewang kat Melaka Parade plak. fuyoooo 1st time aku gi situ. terkaku jap la tengok bangunan2 kat Melaka kan lagi lagi kat Dataran Pahlawan Mall, gilaaaaaaaa cantik kot. sangat cantik.  
dah puas pusing mall tue sampai penat kaki jalan kami pun menyusul laaaaaa.
pastue dalam area kol 6 lebih ktowg pun terus ke Dataran Ayer Keroh jumpa c dak apes tue!

jantung dup dap dup dap nie dalam keta. cam cite dejavuu tue.
haaa, samaaaaa la aku ngn nadira lebih kurang! awww so sweet. kahkah.
actually jumpa dak apes lewat cikit sebab tunggu die abes kije lu. pastue die balek umah mandi2 solat sume 
terus rushing jumpaaaaaaa buah hati kesayangan dieeeee! wah gituuu pasan lebih la kau.

pastue pastue sampai je Dataran Ayer Keroh
nampak je dak apes terus kuar dari keta, jntung takde dah dup dup dap. eh pehal behenti plak nie!

sonoknyaaaaaa tak terkate! rasa nak lompat tinggi dr langit ke 7. wah kemain kau ye jumpa pkwe. 
behave ct behave! ye la dah lame kot aku tak jumpa dak apes nie, rinduuuuuuuuuu dah berbakul bakul taw. pastue kami lepak jap kat Dataran Ayer Keroh. 

sembang sembang sal mase depan! pui... haha. *takde kene mengena eik*
sembang pasal pe pun aku lupe dah. hahaha.

pastue dah puas sembang *padahal xpuas sembang lagi tue*
wan ngn ham, dah ajak blaaaaaaaaa gi makan. 
alaaaaaaaaaaaaaaaa jap la wey jap laaaa *lap air mata*

pastue dengan hati tak rela naseb laa kami sambung date kat McD plak hehehhehe.

dak apes belanje aku. time kasih ye awkkk. len kali belanje titew lagi taw. hahaha!
sembang sembang. wan ngn apes rancak gila bual. 
aku ngn ham dok makan je.
 layankan je la kalau dak laki nie dah berbual pnjangnyaaaaaaaa fuhh lebih dr pmpn.

pastue dah abes makan aku nak gi toilet. dak apes sibok nak teman. nak tunjuk sweet lewtew.
die bolek plak tunggu aku luar toilet tue. amboiii cam la orang nak culik aku. takdenyaaaaaaaa!
tapi kannnnnnnnnnn titew suka awak wat camtue. hahaha. baru caring. wah gituuu
napeeeeeeeee swettttttttttt sangat nie?

dah abes makan puas borak sume tibalah waktu aku paling tak suka. 
 SUMPAH SEDIH!
 tapi takkan nak tunjuk kan depan dak apes tue. hati kene kental beb. walaupun dalam hati memberontak tak naaaaaaaaaaak balek! sob sob. 

maka, terjadilah perpisahan antara dua kekasih walaupun hati tak rela. puiiiiii!
mata ke atas tangan ke dada.

p/s : awak time kasih untuk semalam. even kite sempat detim kejap je, tapi cukup la untuk menggembirakan hati nie, saya ingat pas jumpa awak makin kurang rindu tapi makinnnnnnnn rindu adela! waghrrr nie pun tengah rindu taw taw. takpe nanti ade rezeki pnjng umo kite jumpaaaa lagi ye awk. i love u so much. 

last but not least!


MELAKAAAAAA sangat awesome! panjang umo murah rezeki saya datang lagi.

bigs tengs untuk hamriah ngn wan bawak aku jumpa dak apes. hekhek.
tengs korangggg!

kbai.

muchoflovesibongsu.


No comments:

Post a Comment