Tuesday 5 June 2012

aLaHai SIBUK ke?

amaran: tueeeeee diaaaaaaaaaaaa tajuk tak menahan kan kan?

actually.. tetibe nie gune bahasa omputeh pe hal kau?
lame tak update status gini la jadinya.. 

MERENGGGGG cikit.


sebenarnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

gua nak bagi tahu yang gua
SIBUKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
gile babun *tak memasal babun gila kan*

FINAL EXAM wey FINAL EXAM.
kene plak LAST SEMESTER kan? lagi laaa aku nak pulun abes abesan!
gituuuuuuuuuuuuuuu kan?

mampuuuuuuuuuuuuuuuuuu ke masalahnyee??

InsyaAllah.

serius aku bizi gila tak sempat nak update status. banyak note yang kene stadi.
dan siang tadi Alhamdulillah dah lepas satu paper aku balun.

masalahnye??
ada TIGA paper lagi yang menunggu untuk di balun oleh aku. wargghhhhhhhhh!

wish me luck. wish me luck. 
STRESSSS gile macam tak sempat nak rushing untuk TIGA paper.

Ya Allah Ya Tuhanku kau permudahkanlah urusan hambamu yang lemah ini Ya Allah

Amin Ya Rabbal Alamen.

kbai.

xoxo.muchoflovesibongsu.

No comments:

Post a Comment